.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران در همایش مازندرانی های مقیم خارج از استان
حل مشكلات آموزش و پرورش در اولويت قرار گيرد

استاندار مازندران گفت : به مشاركت فكري و معنوي همه مازندراني ها براي توسعه مازندران نيازمنديم و بايد دست به دست هم دهيم و عقب ماندگي هاي مازندران را جبران كنيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران ربیع فلاح در همایش مازندرانی های مقیم خارج از استان در سالن همایش بین المللی صدا و سیما در تهران ،با تاکید بر استفاده از مشارکت خیران در امر مدرسه سازی، گفت: در سالی که مزین به همدلی و همزبانی بوده، اعتقاد دارم مازنی ها در هر جایی که حضور داشته باشند، برای آبادانی شهر و دیار خود می کوشند.

 

وی با بیان این که حضور خیران مختلف در حوزه های گوناگون می تواند منجر به آبادانی مازندران شود، افزود: امیدواریم در این همایش از حمایت های خیران و افراد تاثیرگذار برخوردار شویم.

استاندار مازندران به رتبه نخست مازندران در حوزه خیران اشاره و تصریح کرد: خیران مدرسه ساز مازندرانی پیش آهنگ سایر خیران در زمینه های مختلف هستند.

فلاح با بیان اینکه همایش مازنی های مقیم خارج استان فرصت مناسبی براي بهره گيري از ظرفيت فكري و معنوي مازندراني در توسعه استان است گفت : همه ما بايد عاشقانه و دلسوزانه براي توسعه مازندران تلاش كنيم

وی تاکید کرد: اگر امروز بخواهیم برای نسل آینده برنامه درازمدت داشته باشیم، تربیت نیروی انسانی متخصص بوده و بهره گیری از حضور همه خیران در عرصه های مختلف می تواند توسعه فضاهای آموزشی مازندران را به دنبال داشته باشد.

استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت های بی نظیر مازندران، گفت: دولت به تنهایی قادر به فراهم کردن فضاهای آموزشی مناسب براي آينده سازان و مديران آينده جامعه نبوده و باید از تلاش خیران در این زمینه استفاده کرد.

مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد : به مشاركت فكري و معنوي همه مازندراني ها براي توسعه مازندران نيازمنديم و بايد دست به دست هم دهيم و عقب ماندگي هاي مازندران را جبران كنيم .

وي تاكيد كرد : همه ما دست پروده معلمان عزيز هستيم و بايد حل مشكلات آموزش و پرورش در اولويت قرار گيرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.